El objetivo principal de la educación es crear personas capaces de hacer cosas nuevas, y no simplemente repetir lo que otras generaciones hicieron.
Jean Piaget

viernes, 23 de mayo de 2014






ORIENTACIONS PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ DE 
LECTURA I ESCRIPTURA COMPARTIDA 

LECTURA DE LES IMATGES 
Imatges projectades. Llegim conjuntament tot el grup classe. 

Recordem que els nens i nenes han de fer tot el que siguin capaços de fer per sí sols; llegir (COMPRENDRE) el màxim 
que puguin i de manera eficaç perquè la sessió sigui amena i divertida. La intervenció del professorat serà molt precisa 
i coherent, per desencallar un tema, per estimular la conversa, per aprofundir en les idees que sorgeixin. 

Podem imprimir el llibre i enquadernar perquè es trobi al racó de biblioteca i cada infant pugui gaudir una lectura interna 
i personal després de la lectura conjunta. 

Imatges sense text. En diem tira il·lustrada. És un conte curt explicat sense 
text per tal d’iniciar-se en l’ús de l’expressió escrita. Pensar un text és escriure, 
com s’aprèn a pensar un text? Podem provar de fer-ho conjuntament. Les 
imatges faran el paper d’estructura narrativa prèvia. El primer pas haurà de ser 
llegir les imatges.

IMATGES -> http://didacticolite.com/cat/wp-content/uploads/2014/05/CAT_ORIENT_-LC_MartaOriolBosc_bo.pdf

No hay comentarios:

Publicar un comentario