'La nena més bonica del món' no ha pogut desfilar al 080 per "problemes burocràtics"
Kristina Pimenova és model des que tenia tres anys, i ja ha estat imatge de firmes com Armani, Dolce&Gabbana o Cavalli
La top infantil Kristina Pimenova, considerada la nena més guapa del món, no ha pogut desfilar aquest dimarts al 080 Barcelona Fashion com estava anunciat per a CND By Cóndor per un tràmit burocràtic d'última hora que no s'ha pogut resoldre, i s'ha hagut de conformar a veure la col·lecció asseguda a la primera fila. Segons ha explicat l'organització a l'ARA, hi ha hagut una confusió entre les diferents agències de models, i a causa d'un paper pendent de firmar, Pimenova no ha pogut desfilar.
Nascuda a Moscou el 2005, Kristina és model des que tenia tres anys i ha estat imatge de firmes tan prestigioses com Armani, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli o Benetton. La seva presència en el 080 Barcelona Fashion havia despertat una gran expectació entre els mitjans de comunicació i els fotògrafs, amb ple total tot i ser la primera desfilada de la jornada. Encara que no ha desfilat, ha posat i s'ha deixat fer centenars de fotos, però sense fer cap comentari ni contestar cap pregunta, i ha deixat constància que està acostumada a ser el centre de totes les mirades.
Kristina Pimenova, rossa i amb ulls blaus, s'ha deixat fotografiar amb molta naturalitat i sense perdre el somriure amb una faldilla de pell sintètica i un jersei marró, mitges daurades i sabates de cordons en tons negre, blanc i marró, una imatge que també s'ha vist a la passarel·la quan altres nens han desfilat amb la col·lecció 'Chocolat' by CND Barcelona.
La firma ha proposat, amb música en directe de la banda de Ramón Mirabet, molts vestits per a nenes, en teixits de punt de llana amb barreges de textures i combinacions, capes i grans fulards, i amb flocats i estampats, en tons rosa, gris, plata, mostasses i marrons. Per als nens, pantalons de tub de tir baix, línies d'estil dandi i teixits de llana en tons més aviat grisos i marrons. La col·lecció ha estat equilibrada, elegant i molt apropiada per a nens, i sense res a veure amb la tendència que tant ha triomfat els últims anys de disfressar els menors com si fossin indigents amb peces d'aspecte vell, estripat i brut.
Cóndor és una marca catalana que data del 1898 i és un referent en mitjons, però des de fa 8 anys presenta col·leccions 'look total' en moda infantil per a nens i nenes de 0 a 12 anys.
Cóndor és una marca catalana que data del 1898 i és un referent en mitjons, però des de fa 8 anys presenta col·leccions 'look total' en moda infantil per a nens i nenes de 0 a 12 anys.
Actualment, posseeix 4 botigues pròpies i 5 franquícies, treballa amb més de 3.000 clients multimarca a Espanya i té com a principals mercats exteriors Europa, Rússia, els Estats Units, Amèrica Central i del Sud, Japó i la Unió dels Emirats Àrabs.
A més de CND By Cóndor, la firma infantil Bóboli també ha presentat aquest matí la seva última col·lecció, més informal i casual i amb un clar predominant del color negre.
A més de CND By Cóndor, la firma infantil Bóboli també ha presentat aquest matí la seva última col·lecció, més informal i casual i amb un clar predominant del color negre.
Bóboli té el seu origen en l'empresa Star Tèxtil, fundada el 1981, que tres anys després va crear la marca Bóboli, dedicada al disseny i comercialització de moda infantil. A partir del 1990 es va iniciar en la seva activitat internacional.
En l'actualitat, Bóboli és present a més de 1.500 punts de venda a més de 50 països, i a Espanya compta amb 50 botigues exclusives.
En l'actualitat, Bóboli és present a més de 1.500 punts de venda a més de 50 països, i a Espanya compta amb 50 botigues exclusives.
No hay comentarios:
Publicar un comentario